22:a Juni - Ångest att heta duga!

Tjenare vilken jävla berg av ångest jag har inom mig just nu.
Imorn äre dags för sluttenta i biokemi och jag är långt från redo!

Förstår inte hur det skall vara möjligt att lära sig alla cykler, enzym,
reaktioner, strukturer, alla sjukdomar som följer brist på specifika enzym och gud vet vad!
Jag har en mental spärr när det gäller ämnet kemi.
Kan ha något att göra med olyckan som styrt mitt liv sedan tre fucking år tillbaka.
Kemi = döden enligt mig !!

Imorgon är det dags för en fight till döden,
hår kommer ryka, tänder flyga, blod droppa.
Förmodligen blir det jag som förlorar slaget.
Men fuck it! I värsta fall får jag söka revanch i September.
Och då jävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0