3:e Juni - Absolut luftfuktighet

Kom precis tillbaks efter en promenad runt Odra.
Kände att plugget inte gick så smooth som jag önskade,
så en paus var välbehövd.

Det ser rätt så burrigt ut när man kikar ut genom fönstret,
så jag packade på mig både halsduk och kappa.
Men tji fick jag!
Ute var det varmt och kvavt.
Så jävla kvavt att det var svårt att andas (Iaf för asmatikertöntar som jag).
Och luftfuktigheten var inte att leka med.

Har vart lite sotis på det fina vädret ni haft därhemma,
men i helgen kommer solen äntligen tllbaks hit. :}

Nu skall jag fortsätta med mitt tentaplugg.
Tjoho! :D


Kommentarer
Postat av: Kevin

Hej, jag sökte på tandläkare i polen och hittade din blogg, skulle man kunna ställa lite frågor om det?

2010-06-03 @ 20:17:57
Postat av: Elin

Kör hårt! :]

/E

2010-06-04 @ 03:03:45
URL: http://hanssonelin.blogg.se/
Postat av: Kevin

Det är kanske bättre att jag ställer de via mail än här

min mail är [email protected]

2010-06-06 @ 14:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0