13:e Mars - Om igen

Just precis nu ligger jag och funderar jag på svenska folkets musiksmak.
Hur hade dom tänkt sig att Europa skall ta emot denna lilla flicka vars gitarr bergis är äldre än vad hon är!?
Kanske hade Salem inte stått sig bättre i ESC, men, låt bäste man vinna brukar man väl säga?
Den där Anna var inte bäst.
Det var Salem!

Salem är ett geni. Salem har snälla ögon & len röst! ^^
Salem Salem Salem Salem.


Haha.
Nu släpper vi det där.

Ligger i sängen och är trööött!
Var uppe vid 8 och städade hela lägenheten idag.
Kickstart på dagen, minst sagt.
Därefter vare en dag på biblan som gällde [& besvikelsen över svennemusikgusten jag inte skall tjata mer om],
så nu är jag seg i skallen. Megasuperseg.


Jag och Timo säger godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0