28:e Mars - Efterlyses: Gången söndag

Jag har en tendens att fastna för saker.
Har en intensiv period då jag BARA läser eller
ENDAST bakar muffins eller ENBART spelar gitarr.
Efter en tid brukar jag tröttna,
det liksom ger sig och jag har plötsligt en varierad vardag igen.

Men nu har jag fallt tillbaks och fastnat framför mitt Wii.
Det är spelet Harvest Moon jag sitter och spelar om dagarna när jag känner att jag är "ledig" från plugget.
Helt sjukt vad man blir uppslukad (Förut idag gjorde mitt hjärta en volt bara av att min rumskamrat öppnade sin dörr) och jag har ingen, absolut ingen aning om vart eftermiddagstimmarna tagit vägen.

Hm..

Nu, väl tillbaks i verkligheten, sitter jag och spånar i skolböckerna
och lyssnar på regnet som slår mot fönsterrutan.
Längtar efter Viktor som jag inte fått träffa på ett par dagar och
drömmer mig bort.


Lika bra att gå och lägga sig egentligen.
Ska upp tidigt imorn för en lektion i forensics,
det blir nog intressant. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0