18:e Maj - Studentliv

Mitt liv är ytterst oglamouröst just nu.
Sitter och äter på min bleka lunch,
i sann studentanda har jag lyckats veva ihop pastasnurrar med bacon,
wow,
jag vet!

Denna ljuva måltid tänker jag toppa med en kopp kaffe och sedan blire åka av.
Två prov imorgon som jag bara måste klara!

Jag är på ruskigt dåligt humör också.
Tror det beror på det gråa vädret utanför fönstret.
Det har regnat konstant i en vecka nu och det skall tydligen fortsätta i ytterligare en.
Tummen upp för plugget, tummen ner för själen. :/

Är rätt så dålig på att höra av mig och svara på mejl.
Hoppas ni har överseende med detta. :/
Ska ta tag i mitt sociala liv såfort tentorna är över.
Så.. Om en månad då?? Hrmm..



Kommentarer
Postat av: Ela

Du är duktig, så du klarar allt.

2010-05-18 @ 16:41:20
Postat av: Ela

Du är duktig, så du klarar allt.

2010-05-18 @ 16:43:06
Postat av: /A.

Ge själen mat när den behöver. Annars pallar inte kroppen. Ge den iallafall lite så sparlågan pallar ett tag till! SEEEEEEEEEEEN är det semester!! = Själen får sitt och kroppen får slita! Hahahaha! =)

2010-05-29 @ 09:44:34
Postat av: //A.

= Hultsfred!!! ? =)

2010-05-29 @ 09:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0