26:e Maj - Fuck you!

Som vanligt sitter jag vid mitt skrivbord med näsan mitt i tre böcker,
ja,
samtidigt.

Imorgon är det dags för muntlig tenta i fysiologi, med en lärare jag fullkomligt avskyr!
Har svårt att fokusera på det som står i mina böcker för jag ogillar honom så.
Tänker bara på vilken översittare han är, hur han driver med min engelska och förudmjukar mig inför klassen.
En man som tycker om att sitta på andra och skryta med sin ekonomiska ställning.

Han är allt annat än likable.
Men, det är bara att gilla läget.
Vill bara bli av med honom och hans ämne.
Så, det som gäller ikväll är hårt plugg och kaffe.
För vet ni? Jag skall acea hans jävla tenta!


Kommentarer
Postat av: Hilla

Nämeen vaffasen är detta för en sadist då?:( Haha fasen det verkar som att de onda lärarna finns i varje årskurs! Fysiologi asså...? Ska bli kul!;D



Grattiiis till att du klarade det muntliga, Elin!:)



Puss!

2010-05-31 @ 20:58:50
URL: http://hillam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0