30:e December - Revive

Det har varit rätt dött här på bloggen ett tag,
men nu tänkte jag skaka liv i den igen. :}

Termin fem tuffar på utan pauser och första snötäcket har precis lagt sig över Wroclaw.
Har varit i Polen sedan September och börjar få en riktig släng av hemlängtan,
så jag sitter i min säng och tittar på "På Spåret" för att få lite smak av Sverige. ^^

Tredje året har hittills varit fyllt av roliga ämnen!
Iår läser vi:

Patomorfologi
Patofysiologi
Mikrobiologi
Internmedicin
Pediatrik
Immunologi
Virologi
Genetik
Onkologi
Laboratorisk diagnostik

Alla ämnen bollas i vanlig ordning samtidigt och fy skam på den som inte lyckas jonglera dem graciöst!

Nu tänker jag titta vidare på mitt supersvenska pensionärsprogram och sedan sova.
Imorn står immunologiföreläsning och internföräläsning på schemat,
sedan blir det EKGplugg på favoritbiblioteket nere på stan. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0