7:e Oktober - Whip it!

Det är nu Oktober månad och jag har flyttat in i ett nytt hem.
Inte är jag ensam heller, utan med min kärlek. Mitt livs stora kärlek.
^^

För tre år sedan hade jag skrattat åt någon som plötsligt skulle få för sig att flytta ihop med sin respektive.
Tyckt att det vart fånigt och bara väntat på att det skulle gå i stöpet med det hela.
Kalla mig elak, hemsk eller tragisk om ni vill,
men just då kändes det som om att kärlek var ett påhitt för de naiva.
Inte för mig.

Aldrig trodde jag att någon någonsin skulle kunna älska mig,
med mina ärr, hemligheter och bittra syn på livet.

Men jag tog mig i kragen och idag sitter jag här.
Förblindad av kärlek till den milda grad att jag är villig att tvätta denne någons smutsiga strumpor (jag gör det banne mig med glädje!), sliter hårt för att få mitt diplom (och det är bara fyra år bort) i det yrke jag alltid drömt om att få utöva.
Jag är så stolt!

Livet är underbart och det blir vad du gör det till!




Kommentarer
Postat av: sandra

vilket fint inlägg du skrivit :) du borde vara stolt! kram och lycka till!

2010-10-14 @ 17:40:37
URL: http://sjosefsson.blogspot.com
Postat av: sofia

det här blev jag glad av, jätteglad. fan vad skönt att livet är gött ibland helt enkelt (:

2010-11-18 @ 18:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0