13:e Januari - Grannsex

Min granne i lägenheten över oss måste just precis haft den bästa stunden i sitt liv!
Trodde först att hon grät, tänk om maken är våldsam tänkte jag.
Men när allt rabalder slutar med att en man skriker "YeahYeah!" från bottnen av sina lungor..
Har aldrig tidigare hört något så pinsamt!

Så här med tänker jag inte längre oroa mig om grannarna hör när jag fiser på toaletten.
Tycker att det inte är mer än rättvist att de hör mig och Viktor bajsa!
Min granne i lägenheten över oss måste just precis haft den bästa stunden i sitt liv!
Trodde först att hon grät, tänk om maken är våldsam tänkte jag.
Men när allt rabalder slutar med att en man skriker "YeahYeah!" från bottnen av sina lungor..
Har aldrig tidigare hört något så pinsamt!
Så här med tänker jag inte längre oroa mig om grannarna hör när jag fiser på toaletten.
Tycker att det inte är mer än rättvist att de hör mig och Viktor bajsa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0