4:de Oktober - Nästan höst

Tänkte att jag skulle ta tag i bloggandet igen.
Är otroligt skönt att få skriva av sig då och då, speciellt nu på hösten, då tankarna i huvudet börjar virvla runt vildare än vanligt.

Var precis ute och gick en promenad, själv, med musik i öronen.
-Jag tycker att promenader gör sig bäst så.
Det ska vara skymning, ensamt, gärna lite småkyligt (ni vet, så man blir sådär rosig om kinderna) och höst.
Lade märke till att dom första löven fallit på riktigt nu. Träden börjar bryta ut i sina sensommarnyanser.
-Jag älskar det.
Förstår inte hur vissa människor kan avsky denna årstid. Mörkret är mystiskt, kylan är uppfriskande och färgerna intensiva.

Tänker på alla mina kära vänner som är, eller ska ut i världen.
Petter, älskade Petter. Jag saknar dig! 
Klara, hoppas allt är ok!
Elin, Lina, Anna, Bella, ni kommer få en så sjukt härlig upplevelse!

Känner mig lite fast själv, här i stan. 
Behöver lite nya fläktar snart. Fläktar med nya intryck och insikter. 
Snart, snart tänker jag klippa mina egna strängar.

Men först operation.
Fick en tid till sjukhuset via posten igår. Till den 11:te Oktober.
-HJÄLP!
Det är nästa vecka.
Då ska dom skära i mig, igen. Hoppas det blir bättre denna gången.
Jag vill åtminstonde kunna röra mig som förr.
Ärren får jag lära mig leva med.

/E


Hörde den här låten på radio idag, det var så längesedan.
-Alphaville-Forever young

Let's dance in style, let's dance for a while
Heaven can wait we're only watching the skies
Hoping for the best, but expecting the worst
Are you gonna drop the bomb or not

Let us die young or let us live forever
We don't have the power, but we never say never
Sitting in a sand-pit, life is a short trip
The music's for the sad men.

Can you imagine when this race is run
Turn our golden faces into the sun
Praising our leaders, we're getting in tune
The music's played by the mad men

Forever young, I want to be forever young
Do you really want to live forever, forever, forever?
Forever young, I want to be forever young
Do you really want to live forever, forever, forever?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0