23:e Augusti - Fem dagar kvar i hemstaden

Dagarna går så fort!
Studenten känns som igår, trots att det var för över ett år sedan.
Då ska vi inte tala om hur den senaste veckan har kännts!
Här om dagen var det två veckor kvar.. Nu är det banne mig inte ens en!
Hjälp!

Hur som helst,
igår var det "hejdå/20årsfest" hemma hos mig.
Var en kalasbra kväll!
Tack alla som var där! <3

Bobba och Kutens present var ju något extraordinärt! haha
Kommer föraltid att bära den med mig.
Det är en såndär grej som skulle få mig att skratta hur sur dagen än varit.
Love them! ^^
Känner mer och mer hur sjukt mycket jag kommer sakna alla här hemma.
Första gången jag lämnar det jag alltid kännt och börjar bygga något nytt.

Kommer jag känna mig hemma i Wroclaw?
Hoppas det..


Det är min sista  lördag här hemma idag..
Och vad gör jag?
-Sitter hemma vid datorn (visserligen min nya fräääääsha dator, men endock! :P),
det är INTE okey.
haha.

Dags för mig att snygga till mig, sedan bär det av ut. :]


Ha det gott!
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0