24:e Juli - The sun is shining

Människor är komplexa, alla på sitt eget sätt.

Ibland är jag för djup för mitt eget bästa.
Många gånger tänker jag på tok för mycket.
Då och då känner jag inget alls, och andra gånger
känner jag så mycket att det blir överväldigande.

Det är förmodligen så det kommer att förbli.
Istället för att må dåligt över de ting
man får för sig sticker ut från normen,
borde vi hylla dem.
[Knepigt formulerad mening, läs den 3 ggr till så flyter det bättre ;)]
Jag är jag och det finns ingen som är likadan.

Någon gång kommer nog till och med jag hitta någon som tolererar mig
och älskar mina kroppsliga och själsliga ärr.
Det är åtminstodne min förhoppning.

Allt jag vet just här och nu;
Sun is shining, the weather is sweet
Make you want to move, your dancing feet
To the rescue, here i am
Want you to know, ya'll, where i stand



/E

Kommentarer
Postat av: David

Känner igen det där med att tänka för mycket.. Jobbigt värre är bara förnamnet. Men det är det som är det fina med människor. Alla tänker och reagerar på saker och ting på sitt eget sätt.

Hoppas att du har börjat ladda inför Lasse i Huskvarna nu också, bara två veckor kvar ju! ;)



Förresten, jag försökte läsa den där meningen tre gånger, men den är fortfarande lika tungvrickande :P

2008-08-01 @ 15:53:06
URL: http://crazydawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0