30:e Juli - KlickKlick

Har just klickat hem lite tillbehör till min kamera. ^^


BlandphotSom det är nu är jag alldeles nojig över att skärmen skall bli repig.
Går och huffar och puffar och putsar den där lilla rutan såfort den blir litet dammig.
Lika bra att den alltid är skyddad då, tänkte jag.
Så skaffade en såndär plastfilm som skall klistras dit.
Hoppas den hjälper. ^^

Vattenpasset är för att jag alltid lyckas få snea horisonter, visst är det fuuuult?!
Blir yr när jag ser foton jag tagit där stolparna är allt annat än i vertikalt läge. haha.

Sista klippet blev ett polarisationsfilter.
Det skall göra färgerna mer intensiva och det tar även bort vissa reflektioner man kan tänkas få när man fotograferar.
Som i fönsterrutor, speglar, vattenytor.


Det är alltid lika kul att hämta ut paket på posten. ^^


Nu ska jag sova,
det är inte klokt vad tiden går fort!

/Elin

Kommentarer
Postat av: Zandra

nice ;D men den där ullkoftan.. snygg var den! men höst elin! jaja.. jag vet att du älskar hösten, jag får ångest bara jag tänker på den! i det avseendet är vi ganska, ganska så olika om man säger så! :p

2009-07-31 @ 08:48:14
URL: http://glasruta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0