15:e Juni - Sleepyhead

Det visade sig att tentan idag bara var två timmar lång
och trots att professorn påstod att det skulle vara mer än tillräckligt med tid fick jag jäkta igenom de sista frågorna.
Ska jag vara helt ärlig så tror jag att jag får ta även den examen i September.
För det var inte många frågor jag kunde svara på rakt av,
det var ett förvånansvärt svårt prov.
Hade förväntat mig, eller snarare hoppats,
på något lindrigare.
Hur naiv får man vara?
haha.

Sitter och väntar på att få ner ett album med Passion Pit,
så jag har något bra att lyssna på på hemresan.

Det regnar ute och det luktar sommar.
Jag ska ta tag i packningen nu och sedan ska jag lägga mig i sängen och spela nintendo.
Fyfan vad gött! ^^





/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0