28:e Oktober - Nu ar jag suuur

Alltsa,
nar man ar tjej blir man verkligen betraktad som en idiot, speciellt har i Polen.
Precis nu blev jag beskylld att ha fuckat upp tangenterna pa den har kassa datorn pa internetcafeet.
Sakert att jag lixom fifflat med installningarna bara for att javlas.
Om jag hade haft ork och tid kanske jag hade gjort det.
Fruktansvart irriterande,
y blir z och @ blir " .. Det bara fortsatter..

Sa nu ar jag sur.
Vem fan tror han att han ar?
Luktar svett gor han ocksa.

Jaja,
hade biokemiprov idag, det gick sadar.
Och nar jag sager sadar sa menar jag at helvete.
Men det ar ok,
life goes on.

Tank vilken jatteskillnad det ar pa mental installning mellan forsta och andra aret.
Forsta failen jag fick pa anatomin fick mig att grata floder och hata mig sjalv.
Nu har jag insett att det faktiskt ar normalt att misslyckas ibland.
Det ar tillatet att inte vara perfekt och ha ratt jamt.


Annars da?
Tjaaa.. Har fortfarande inte hort nat fran internetbolaget vi skrivit under kontrakt med.
Borjar bli irriterad,
imorn ska jag ringa och trackasera dem.

Lagenhetens tak behover renoveras, for det lacker sa det blir flackar pa vagg och i tak.
Inte sadar jattekul nar det regnade konstant 6 av 7 dagar forra veckan.
Man blir ju lite orolig. Hoppas de ska borja fixa det snart. !!
Har blivit bundis med viktiga tanten i byggnaden, hon haller pa och forsoka fa kontakt med hyresvarden at oss.
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0