23:e Juni - Jahapp.. Nu då?

Nu har det varit full rulle i en månad,
varje vecka har vi haft nya sluttentor.
Idag skrev jag den sista.. Och vad händer nu?
Vad gör jag när jag inte har sjuhundrafjorton måsten
och femtioåtta andra saker jag borde göra?

Har packat väskan.
Det är en grön backpacker-ryggsäck som just nu är så smockfull att den ser ut som en sköldpadda.
I kid you not.
Har bokat tåg till Katowice för imorn.
Flyg till Malmö
och älskade mor och far bilar dit för att hämta mig.

Jag och skogan har städat hela lägenheten,
torkat av alla golv och skrubbat alla ytor.
Nu är jag trött,
jättetrött!

Majoriteten av klassen är väl ute på div strapattser i sommarnatten,
men jag vet inte om jag orkar ikväll.
Kanske bara kickar spiderman marathon eller badar bubbelbad.
Ja,
det ska jag nog bannemig göra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0