29:e Juni - Sorgedag

Idag sörjer jag!
Aldrig mer kommer marken att gunga i takt av feta rockspelningar i Hultsfred!
Jag är så jävla ledsen och besviken.

Vad händer med oss som redan köpt våra biljetter?
Jag vill ha kosingen tillbaks så jag kan åka på Way out West istället!
Inte för att det någonsin skulle kunna kompensera för min årliga tripp till Hultsfreds skogar.
En veckas tältning i träsket och överpriserna på pizza-slices,
svettiga ryggar på små konserter på Stora dans och morgonmys i kuddbergen.
Nej.

-Hultsfredsfestivalen,
you will be missed!



Kommentarer
Postat av: Zandra

det är förjävligt :(

2010-07-02 @ 08:54:31
URL: http://glasruta.blogspot.com
Postat av: Elisabet

Elin, har du fått resultat från biokemiexam eller är lärarna verkligen såhär sega? Det borde väl varit klart för länge sen? Hoppas du njuter av sommarlovet iaf :)

2010-07-07 @ 10:29:59
URL: http://motyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0