27:e Maj - ESC torsdag! :D

Hej hopp!

Det är en skön dag idag!
Klarade det muntliga provet i fysio imorse. (Så jävla gött!)
Efter ett par pressade veckor låg kroppen i sömn-låg-läge,
så jag har bara legat och småsovit i sängen nu i eftermiddag.

Nu försöker jag få koll på alla exams.
Lägga upp ett sorts plugg-schema så jag skall hinna med alla förberedelser,
printa ut rätt presentationer och prov.
Det är dags att ta på krigsmasken (Alternativt läsglasögonen för gemene nörd ~inkl. undertecknad~).


Hoppas att ni inte missat att det är dags för allas vår Anna i semifinal 2 i Oslo ikväll!
Jag kommer lätt sitta klistrad framför live-sändningen, kl 21 -Don't forget!- ^^.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0