2:a Maj - Mail

Fick följande kommentar för ett tag sedan:

Hej! Hittade din blogg lite av en slump idag. Det är så att jag går på samhällsprogrammet med europainriktning i Borås. Just nu arbetar vi med ett ganska stort projekt "Ung i Europa", där min grupp fick Polen och jag i min tur fick ansvar för att ta reda på information om skolan. Du skulle inte vilja svara på några frågor jag har om det? Vore verkligen till jättestor hjälp! Jag undrar lite som bland annat vad skillnaden är mellan skolan i Polen och Sverige? Hur stor är valmöjligheten för polska ungdomar att själva påverka vilka kurser man vill läsa och vilket yrke man vill bli? Sen undrar jag självklart hur det kommer sig att du pluggar där, och vad du tycker?
Oändligt tacksam för svar (via mejl)
Mvh
Olivia



Hjälper er jättegärna,
men för ett svar via e-mail fordras att ni ger mig en adress. ;)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha ojdå, missade jag det - smart! ;) du kan lika gärna svara här på bloggen om det passar dig bättre, men om du vill mejla är adressen [email protected]

2010-05-06 @ 10:54:45
Postat av: Emma

Hej!



Hittade din blogg och undrar om du skulle vilja vara med på ett hörn i SVEN – Tidningen för SVENskar i utlandet och svara på ett par frågor om hur det är att plugga utomlands? Hör av dig!

Kolla in SVEN nummer 2 här: http://issuu.com/tidningensven/docs/svennr2_issuu



Mvh,

Emma

[email protected]

2010-05-06 @ 17:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0